Kwaliteit ontvangstbevestiging klacht

Bijgewerkt: za 10 april 2021 - 22:55 uur

> Start
> De macht van de klacht
> Praktijkcasus gemeente Epe/Apeldoorn

De ontvangstbevestiging van de door gemeente Epe doorgestuurde klacht van Ray Heijder laat te wensen over. Ray stuurt daarom een brief(je) naar gemeente Apeldoorn.

Brief(je)

Gemeente Apeldoorn
gemeente@apeldoorn.nl

Uw kenmerk: 2021-118869

Vaassen, 10 april 2021

Geachte behandelaar,

Op 7 april 2021 heeft gemeente Apeldoorn mij een ontvangstbevestiging naar aanleiding van een door mij ingediende klacht gestuurd.

Uw brief laat het volgende te wensen over:

  1. In de adressering staat alleen mijn achternaam. De voorletters ontbreken.
  2. Het is in de ontvangstbevestiging niet duidelijk om welke klacht het gaat.
  3. Een klein detail, maar toch... in de bijlage staat: 'binnen de gemeente Apeldoorn zijn een aantal leidinggevenden verantwoordelijk'. Hier moet staan: '... is een aantal ...'

Ik zie uit naar uw inhoudelijke reactie.

Met vriendelijke groet,

R.M.F. Heijder
Vaassen