Klachtafhandelingsbrief

Bijgewerkt: vr 25 juni 2021 - 13:30 uur

> Start
> De macht van de klacht
> Praktijkcasus gemeente Epe/Apeldoorn

De klachtafhandelingsbrief van gemeente Apeldoorn voor de vijf klachten is binnen. De klachtafhandeling schiet ernstig tekort en brengt de gemeente en mij niet dichter tot elkaar.

Door Ray Heijder

Hieronder toon ik de klachtafhandelingsbrief. Daarbij zijn de verslagen van het hoorgesprek bijgevoegd als bijlage, de beeldvormende conceptversie van gemeente Apeldoorn en de waarheidsgetrouwe versie van mij.


Analyse en vervolgstap(pen)

Een uitgebreide analyse met conclusies van mij (die ik hier ook zal publiceren)  zal nog volgen.

Ik heb een eerste reactie naar gemeente Apeldoorn gestuurd waarin ik mijn ongenoegen uit en inmiddels is er een goede reactie van gemeente Apeldoorn op gekomen.

De stap naar de Nationale Ombudsman stel ik nog even uit (dat kan binnen een jaar na klachtafhandeling).


Klachtafhandelingsbrief

Klachtafhandelingsbrief
Klachtafhandelingsbrief