Sollicitatie klantenservice medewerker Zilveren Kruis

Bijgewerkt: vr 19 maart 2021 - 21:30 uur

> Start
> In je hemd staan in de bijstand
> Ray doet weer mee

Heb jij ervaring in klantcontact en met administratieve werkzaamheden? Ben jij klantgericht en heb jij affiniteit met de WLZ? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?
Als klantenservice medewerker Helpdesk en CAK ben jij het eerste aanspreekpunt voor zorgaanbieders die vragen hebben over de zorgadministratie van WLZ klanten. Je voert zelfstandig inkomende gesprekken met zorgaanbieders en handelt vragen af per mail en via het berichtenverkeer op het gebied van zorgadministratie, technische fouten en wet en regelgeving (WLZ). Samen met 5 collega’s ben je verantwoordelijk voor het verwerken van uitval en fouten in de administratie. Je bent een directe sparringpartner voor de zorgaanbieders en ondersteunt hen in het zorgdragen voor een goede administratie en een optimale werking van de keten (CAK) als het gaat om de eigen bijdrage de WLZ klanten moeten betalen. Je stelt daarin het belang van de WLZ klant centraal.

Sollicitatie

Als de werkgever mij een beetje op weg helpt met de specifieke kennis voor deze nobele functie, dan ga ik mij heel goed inzetten om die verder uit te breiden en de hulpvragers bij de Helpdesk de beste service bieden.

Ontvangstbevestiging

Hi Rmf!

We hebben je sollicitatie ontvangen voor de vacature Klantenservice medewerker Helpdesk & CAK bij Zilveren Kruis in Apeldoorn. Binnen twee werkdagen hoor je van ons of we een match zien. Houd je mail en telefoon dus in de gaten!

Team YoungCapital